5 პროდუქტი რომელიც ტვინს მუშაობაში ეხმარება

1 ყავა
ერთი ფინჯანი ყავა, დაგეხმარება ტვინის უკეთესად მუშაობაში. ეს იმიტომ რომ კოფეინი აუმჯობესებს მოკლევადიან მეხსიერებას და სიჩქარის რეაქციას. კვლევებმა ასევე უჩვენეს, რომ კოფეინმა შეამცირა ალცჰეიმერის დაავადების რისკი. თუმცა გაითვალისწინე, რომ კოფეინის გადამეტებულმა მიღებამ შეიძლება გაგხადოს ნერვული და გულფიცხი. 

2 თხილი და თხილეული
თხილი არის ვიტამინი E–ს უხვი წყარო. მას შეუძლია მეხსირების გაუმჯობესება. ტვინის უფრო ეფექტურად ფუნქციონირებაში დაგეხმარებათ ნუში, თხილი, ნიგოზი და მიწის თხილი. თხილი ასევე ამცირებს გულ–სისხლძარღვთა დაავადებების რისკს.

3 მოცვი
პატარა, მაგრამ ყოვლისშემძე მოცვი ეხმარება დაიცვას ტვინის უჯრედები სტრესისგან. მას შეუძლია შეამციროს დემენციას ეფექტი. დადგინდა, რომ მოცვს შეუძლია მკვეთრად გააუმჯობესოს სწავლის და დამახსოვრების შესაძლებლობები. image

4. ავოკადო ავოკადო მდიდარია უამრავი ვიტამინებით. ავოკადო ხელს უწყობს სისხლის მიმოქცევის გაუმჯობესებას, რაც ეხმარება ყველა ორგანოს, განსაკუთრებით კი ტვინს. ავოკადოს შეუძლია მაღალი არტერიული წნევის დაწევა, მაღალმა არტერიულმა წნევამ შეიძლება ზიანი მიაყენოს თქვენს გონებრივ შესაძლებლობებს. ავოკადო ასევე ამცირებს გულის–სისხლძარღვთა დავადებების რიკს და ამცირებს ქოლესტერინის დონეს სისხლში.

5. მარცვლეული ისეთი მარცვლეული როგორიცაა შვრია, ყავისფერი ბრინჯი, ქერი და ხორბალის მარცვალი, შეუძლიათ ტვინის ფუნქციების გაუმჯობესება. დაუმუშავებელი მარცვლეული შეიცავს უფრო მეტს ნატრიენტებს ვიდრე დაფქული და გადამუშავებული. მაგალითად ვიტამინი E და ანტიოქსიდანტები რომელიც აუმჯობესებს ტვინის უჯრედების ფუნქციონირებას.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / შეცვლა )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / შეცვლა )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / შეცვლა )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / შეცვლა )

Connecting to %s