პოპ-კორნი ( ბატი ბუტი : D )

Imageმკვლევარებმა გამაოგნებელი დასკვნა დადეს- პოპ-კორნი ხილსა და ბოსტნეულზე სასარგებლოა.
პოპ-კორნში აღმოჩენილ იქნა ანტიკსიდანტ-პოლიფელონის მაღალი შემცველობა. სწორედ ამ ფაქტის გამო დიეტოლოგებმა წინა პლანზე ეს გემრიელი სასუსნავი გამოიტანეს. მითუმეტეს რომ პოლიფენოლი საკმაოდ დიდი კონცენტრაციითაა და წყალშიც არ არის გახსნილი.
ანალოგიური პრინციპითაა გამოყოფილი გამომშრალი ხილის (ჩირი) მარგებლობის ფაქტორიც. ერთი პორცია პოპ-კორნი 300 მგ პოლიფენოლს შეიცავს, მაშინ როცა იგივე პორციის ხილში მისი შემცველობა 160მგ-ს აღწევს. აღნიშნულია სან-დიეგოს ქიმიკოსთა საზოგადოების დასკვნაში.
როგორც სკრენტონის უნივერსიტეტის პროფესორი ჯო ვინსონი აღნიშნავს, ყველაზე სასარგებლო პოპ-კორნის ქერქია. ამიტომ სპეციალისტები არ გვირჩევენ მის მომზადებას მიკროტალღურ ღუმელში, მით უფრო ცხიმთან ერთად. ყველაზე კარგი ვარიანტი უცხიმოდ მომზადებული პოპ-კორნია.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / შეცვლა )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / შეცვლა )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / შეცვლა )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / შეცვლა )

Connecting to %s